اچم نیوز

ساخت وبلاگ

در دومین دیدار از گروه چهارم مسابقات فوتبال جام فرهاد پنج شنبه شب ۲۷اسفند ماه تیمهای سیبه کوخرد و خلیج فارس بندر پل خمیر به مصاف هم رفتند.
این دیدار همیشه از جذابیت خاصی برخوردار بود اما دراین بازی سیبه از بازیکنان لیگ برتری خود بی بهره بود از جوانان خود استفاده میکرد.اما در ان طرف خلیج فارس از بازیکنان نامی فوتبال استان ودو بازیکن از لیگ کشوری بهره می برد.
بازی با سوت محمد احمدنیا اغاز شد از همان ابتدا شاگردان رحمان زاده در تیم پل توپ میدان رو در اختیار داشتند و با استقاده از بازیکنان نامی خود سعی در گشودن دروازه نماینده کوخرد داشت .در پایان ۴۵دقیقه نیمه نخست هر چند خلیج فارس توپ بیشتری در اختیار داشت اما نتوانست موقیعت انچنانی روی دروازه سیبه ایجاد کند نیمه نخست بدون رد,وبدل شدن توپی از خط دروازها به پایان رسید.
اما با اغاز نیمه دوم باز هم این بندر نشینان خلیج فارس بودن که توپ میدان رو در اختیار داشتند نیمه سرد و بی روح دوم به جز بازی درگیرانه و فیزیکی ،صحنه فنی نداشت ،سیبه که میخواست نتیجه مساوی رو حفظ کند بازی رو مدیریت کرد و خلیج فارس هم فقط,توپ میدان رو در اختیاز داشت اما فرصت روی دروازه حریف ایجاد نکرد ،اواخر بازی مدافع خلیج فارس با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا شاگردان رحمان زاده در ملایی پلی رو در بازی بعدی در اختیار نداشته باشند.

بهترین بازیکن این دیدار منصور حسن زاده از تیم سیبه کوخرد انتخاب شد.

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 145 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 0:37



انتشار در۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۳ ب.ظ

سرویس:عناوین اصلی
بدون دیدگاه


۱۸۴ بازدید

eeافشاگري يك لارستاني عليه «دونالد ترامپ» در يك نشريه آمريكايي

«قلابي، لاف زن، آزاردهنده، ديوانه، حريص، زن ستيز، خشن و بي ادب، قلدر، تفرقه انداز» اينها بخشي از توصيفات دكتر سعيد محموديان؛ لارستانيِ ساكن ايالت ويرجينياي آمريكا از دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوري خواه رياست جمهوري است كه در يادداشتي نهم مارس ۲۰۱۶ در روزنامه The News Leader به چاپ رسيده است.

وي همچنين ديدگاه و سياستهاي ترامپ را در اين يادداشت به انديشه هاي آدولف هيتلر تشبيه كرده است؛ موضوعي كه بعدها در بيان خيلي از تحليلگران بين المللي نيز مطرح شد.

در ادامه توضيحات دكتر محموديان در اين باره كه مثل هميشه با دست خط زيباي خود براي سايت آفتاب ارسال كرده است را بخوانيد:

12


اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 157 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 0:37



انتشار در۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۷ ب.ظ

سرویس:برگزیده ها
بدون دیدگاه


۲۷ بازدید

۲۳ دانش آموز لاري در مرحله اول المپادهاي هفتگانه كشوري پذيرفته شدند+ اسامي برگزيدگان

مرحله اول المپیادهای علمی هفتگانه کشوری در رشته های ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، کامپیوتر، ادبی و نجوم در بهمن ماه۹۴ برگزار شد و دراین رقابت علمی ۲۳ دانش آموز دبیرستان های لار در رشته های مختلف توانستند با کسب امتیازهای برتر جواز حضور در مرحله دوم راکسب کنند.

به گزارش صحبت و به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل ومدیریت آموزش و پرورش لارستان، ناصر حقیقت لاری مسئول پیگیری و برگزاری این المپیاد علمی در منطقه لارستان در این زمینه گفت: هرساله با هدف حضور در رقابت های علمی جهانی، ارتقای سطح علمی دانش آموزان و همچنین آمادگی بیشتر جهت حضور در کنکورهای سراسری این المپیاد در هفت رشته و در سه مرحله برای دانش آموزان متوسطه دوم برگزار می شود که امسال دانش آموزان لاری توانستند ۲۳ سهمیه جهت شرکت در مرحله دوم به خود اختصاص دهند که در بعضی رشته ها از جمله کامپیوتر از حیث آمار قبولی حتی از مراکز استان و شهرهای مدعی نیز بیشتر بوده است.

وی همچنین گفت: از این ۲۳ دانش آموز که از چهار مدرسه خاص هستند، ۱۹ نفر از متوسطه دوم تیزهوشان شهید بهشتی، ۲نفراز متوسطه دوم نمونه دولتی نرجس خاتون، یک نفر از متوسطه دوم فرزانگان و یک نفر از دبیرستان نمونه دولتی شهید نصیری لاری می باشند که خود را برای شرکت در مرحله دوم این المپیاد که درتاریخ های هفتم تا دهم اردیبهشت ۹۵ برگزار خواهد شد آماده می کنند.

اسامی این افتخارآفرینان که در مراسمی با حضور مسئولان آموزش و پرورش در محل مدیریت نیز از آنها تقدیر و تجلیل به عمل آمد به شرح ذیل می باشد:

۱)امیرحسین اخوت(ریاضی فیزیک)/ ۲) علی اغنیایی(ریاضی فیزیک)/ ۳)امیر حسین امینیان(ریاضی فیزیک)/ ۴) مهدی مسلمانی (ریاضی فیزیک)/ ۵) علی وحیدی(ریاضی فیزیک)/ ۶) محمدحسین یکه(ریاضی فیزیک)/ ۷) مهدی غلامی(شیمی)/ ۸) امیرحسین جمشیدی(فیزیک)/ ۹) پارسا فقیهی(فیزیک)/ ۱۰) حسن قهرآلود(فیزیک)/ ۱۱) مینا خرم بخت(ادبی)/ ۱۲) زهرا خرم بخت(ادبی)/ ۱۳) پریسا رنجبر(ادبی)/ ۱۴) زهرا قوامی(زیست شناسی)/ ۱۵) داریوش اغنیایی(کامپیوتر)/ ۱۶) امیرحسین امینیان(کامپیوتر)/ ۱۷) احمدرضا بهره مند(کامپیوتر)/ ۱۸) امیرحسین جمشیدی(کامپیوتر)/ ۱۹) مهدی دلخوش راد(کامپیوتر)/ ۲۰) مهرزاد زینلی(کامپیوتر)/ ۲۱) علیرضا قاسمی(کامپیوتر)/ ۲۲) علی نصراللهی(کامپیوتر)/ ۲۳) علی وحیدی(کامپیوتر)

Untitled-1


اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 151 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 19:36

139411042247088866964224

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگان لار با بیان اینکه تاکسی‌های شهر لار با رنگ زرد، نوار شطرنجی مشکی و کدهای سه رقمی ویژه شهر لار قابل تشخیص بوده و نام تاکسی لار روی آن‌ها درج شده است، گفت: در آینده آرم و نشان مشخصی برای تاکسی‌های لار تهیه می‌شود.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگان لار با بیان اینکه تاکسی‌های شهر لار با رنگ زرد، نوار شطرنجی مشکی و کدهای سه رقمی ویژه شهر لار قابل تشخیص بوده و نام تاکسی لار روی آن‌ها درج شده است، گفت: در آینده آرم و نشان مشخصی برای تاکسی‌های لار تهیه می‌شود.

به گزارش اختصاصی میلادلارستان محمد امین منتظری  با بیان اینکه عمر ناوگان‌های تاکسیرانی در لارستان به طور میانگین به کمتر از ۷ سال می‌رسد، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸۰ دستگاه تاکسی شهری، ۲۲ واحد آژانس تلفنی با بیش از چهارصد راننده فعال در شهر لار و حومه مشغول به فعالیت و ارائه خدمت هستند. وی افزود: بیش از ۶۰۰ دستگاه سرویس مدارس، ۱۱ دستگاه مینی بوس و بیش از ۱۲۰ دستگاه وانت بار تحت پوشش سازمان حمل و نقل همگانی لار و حومه قرار دارد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی لار و حومه تصریح کرد: از سال ۹۰ بنا به درخواست شورای شهر و شهرداری لار، مسئولیت خدمات ترافیکی درون شهری از جمله سمت دبیر شورای ترافیک شهرداری، تهیه و اجرای طرح‌های ترافیکی، خط کشی عابر پیاده، خط کشی‌های طولی خیابان‌های سطح شهر، نصب تابلوها و علائم راهنمائی، نصب سرعت گیر، چشم گربه‌ای وحتی مدیریت جایگاه سی ان جی شهرداری به این سازمان سپرده شده است.

منتظری با بیان اینکه برای راحتی همشهریان سرویس‌های رایگان در روزهای پنج شنبه برای انتقال مردم از شهرقدیم و شهر جدید به دارالرحمه جدید شهر لار در نظر گرفته شده است، گفت: در ایام خاص سال نیز خدمات ویژه‌ای در مناسبت‌های ملی، مذهبی به مردم ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۵ هزار چشم گربه‌ای، بیش از ۱۲۰۰ عدد تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی و نوسازی تابلوهای موجود در سطح شهر نصب شده است، افزود: نصب سرعت‌گیرهای لازم ومورد تائید شورای ترافیک، ایمن‌سازی مدارس و طراحی و اجرای طرح‌های متعدد ترافیکی از جمله کند گذر پاسداران و انسداد تقاطع‌های مستقیم، سعی در بهبود حمل و نقل و سبب کاهش تصادفات و خسارت‌های جانی و مالی وارده بر مردم شده است.

منتظری با بیان اینکه تاکسی‌های شهر لار با رنگ زرد، نوار شطرنجی مشکی و کدهای سه رقمی ویژه شهر لار قابل تشخیص بوده و نام تاکسی لار روی آنها درج شده است، افزود: در آینده آرم و نشان مشخصی برای تاکسی‌های لار تهیه می‌شود.


اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 137 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 18:32

kodak


رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان:

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان درباره راه‌اندازی بخش نوزادان بیمارستان امام رضا(ع) لار گفت: تاکنون کمبود فضا در این بیمارستان مانع تحقق این امر بوده که با توجه به ساخت بخش جدید این مشکل برطرف می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان درباره راه‌اندازی بخش نوزادان بیمارستان امام رضا(ع) لار گفت: تاکنون کمبود فضا در این بیمارستان مانع تحقق این امر بوده که با توجه به ساخت بخش جدید این مشکل برطرف می‌شود.

به گزارش میلادلارستان، دکتر عاطفه رئوفی  اظهار داشت: بنا به آمارهای موجود میزان زایمان‌ها به شکل سزارین در سال ۹۲، ۶۲ درصد، در سال ۹۳، ۶۴ درصد و در ۹ ماهه ۹۴، ۴۴ درصد بوده است.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده توسط وزارت بهداشت، دانشکده علوم پزشکی لارستان به عنوان یکی از برترین‌های ترویج زایمان طبیعی شناخته شده است، افزود: در ۹ ماهه ابتدایی امسال، تعداد زایمان به صورت سزارین نسبت به سال ۹۲، ۵۱ درصد کاهش داشته است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه به لحاظ کاهش سزارین‌ها جایگاه شهرستان لارستان در استان فارس رتبه اول و در کشور رتبه سیزدهم است، تصریح کرد: هدف از انجام زایمان طبیعی، ارتقاء سلامت مادر و نوزاد، کاهش مرگ و میر مادران و کاهش عوارض و مرگ نوزادان است.

رئوفی بیان کرد: برای ترغیب بانوان به زایمان طبیعی اقداماتی شامل آموزش چهره به چهره مادران و برقراری ارتباط با آنان، آگاه‌سازی مادران نسبت به مزایای زایمان طبیعی، بهبود بخشیدن به فضای فیزیکی اتاق زایمان، حفظ حریم خصوصی بیمار و رضایت فوری مادران و تکریم مادر باردار صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تا چندماه آینده تمام زیرساخت‌های بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان به دلیل استقبال مردم از زایمان طبیعی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: برای رفاه حال بیماران بلوک‌های زایمان بهسازی و خوشایندسازی می‌شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان درخصوص راه‌اندازی بخش نوزادان بیمارستان امام رضا(ع) لار، بیان کرد: تاکنون کمبود  فضا در این بیمارستان مانع تحقق این امر بوده که با توجه  به ساخت بخش جدید این مشکل نیز برطرف می‌شود.


اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 141 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 18:32

shohada

شاید شادی های امروز ما در ایام عید مرهوم فداکاری های اخیر این عزیزان باشد. شهدای حرم را می گویم…

شاید شادی های امروز ما در ایام عید مرهون فداکاری های اخیر این عزیزان باشد. شهدای حرم را می گویم…  شهدای مدافع حرم را باید گرامی داشت. نه از آن رو که در زمره شهدایند (که البته در این موضوع هرگز شکی وجود ندارد) بلکه از آن رو که در زمانه ای به جنگ رفته اند که شاید با بسیاری از دوران های تاریخ متفاوت است. زمانه ای که عده ای آن را آخر الزمان می نامند و عده ای آن را شبیه به برخی برهه های حساس تاریخی که ملت ها از سر گذرانده اند.

به هر حال هر چه باشد و در هر زمانه ای که باشیم، باید در این برهه از تاریخ به این شهدا احترام بگذاریم، شهدایی که هنوز به بسیاری از ابعاد شخصیت آنها پرداخته نشده و بسیاری از مجاهدت های آنان هنوز هویدا نشده است

شهید عزیز مدافع حرم… عیدت مبارک پهلوان… شهدای انقلاب اسبلامی – شهدای جنگ تحمیلی …. عیدتان مبارک…

اين گل را به رسم هديه
تقديم نگاهت كرديم
حاشا اينكه از راه تو
حتى لحظه اي برگرديم
يا زينب

از شام بلا، شهيد آوردند
با شور و نوا، شهيد آوردند
سوي شهر ما، شهيدي آوردند

(یا زینب مدد)

****


http://dl.mldl.ir/2016/03/modefe.mp3

در خون خفته كه نگذارد
نخل زينبي خم گردد
حاشا از حريم زينب
يك آجر فقط كم گردد
يا زينب

تقديم شماست، قبولش فرما
قدر وُسع ماست، فداي زهرا
در راه خداست، فداي مرتضى

(یا زینب مدد)

***
چون امّ وهب، بسيارند
در هر سوي اين مردستان
مادرهاي عاشق پرور
در ايران و افغانستان
يا زينب

هم چون اين شهيد، فراوان داريم
تا وقتي سر و تن و جان داريم
ما به نهضت شما ايمان داريم

(یا اخت الحسین)

شاعر: محسن رضوانی

صوت : حاج میثم مطیعی


اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 131 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 18:32



انتشار در۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸ ب.ظ

سرویس:عناوین اصلی
بدون دیدگاه


۴ بازدید

دوستداران «زبان لارستاني» در «اوز» گرد هم آمدند+ گزارش تصويري

موزه مردم شناسی بخش «اوز» به مناسبت ۲۵ اسفندماه سالروز همایش بین المللی زبانشناسی و مردم شناسی لارستان، میزبان جمعي از دوستداران فرهنگ، ادب و هنر از شهرهای لار، گراش، اوز، خنج، بستک و دیگر نواحی و روستاهای منطقه لارستان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز، در ابتدای این مراسم فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز، ضمن خوش آمدگویی به مسئولین و هنرمندان و مهمانان، زبان را افتخار و هویت هر شخص خواند و افزود زبان من مایه ی مباهات من است، لاری باشم، گراشی، خنجی، بستکی، بندری یا اوزی فرقی نمی کند ما هم زبانیم و زبان امری است که پیوند ارتباطی بین ما با هم زبانان را بهتر برقرار می کند و افزود امید که این امر و این حرکت زیبا به نام روزی با نام زبان مادری  نهادینه شود و هر سال به پاسداشت زبان مادری تداوم داشته باشد.

IMG_1556-1024x632

سپس سیدهادی عبدالرحیم زاده به عنوان نماینده «بنیاد بازشناسی لارستان کهن» به بیان مطالبی در پاسداشت زبان لارستانی و شرح فعالیت ها و اهداف این بنیاد پرداخت. وی گفت: زبان موجودیتی تاریخی دارد و باعث پیوند رخ دادها از گذشته تا حال و آینده می شود؛ بر این اساس هر تلاشی در جستجوی ابعاد گم گشته زبانمان تلاش در جهت بازسازی هویت خودمان است و در این راستا می کوشیم تا با ثبت داشته ها به فهم تازه ای از پیوستگی هر لارستانی با این پیشینه و میراث غنی نیاکانمان دست یابیم.

پس از آن عنایت الله نامور شاعر و پژوهشگر در باره شعر و شاعران محلی و زبان مادری به سخنرانی پرداخت و درباره پژوهشی که درباره شاعران محلی انجام داده بود سخن گفت. وی همچنین از زبان لارستانی به عنوان زبانی با قدمت طولانی نام بردند.

سخنران بعدی سیدعلی اصغر رفعت حقیقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان بود. وی بیان داشت: زبان نعمتی است که خداوند متعال به انسان داده و به این سبب او را اشرف مخلوقات نموده است. وي افزود: شکی در این مساله نیست که بایستی همگی در احیای زبان مادری خود که مایه همبستگی ما در کل کشور و حتی جهان می شود، نهایت تلاشمان را عرضه داریم.

IMG_1550-1024x682

وی ادامه داد: این مزیت قابل توجهی است که منطقه لارستان نسبت به دیگر مناطق فارسی زبان دارای زبان مستقل است که این امر نشانه بالندگی و رشد فکری، عقلانی مرمان این دیار به موازات تاریخ کهن آن است. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از مجموعه همکاران خود در شهر اوز به سبب برگزاری این مراسم تشکر و قدردانی کرد و نوید برگزاری همه ساله چنین مراسمی را داد.

این مراسم با شعرخوانی بومی غزل مفتوحی و عبدالرضا مفتوحی از لار، محمد رفیع نامی از اوز، محسن دهقان از دهکویه و خوانش عبدالعزیز نصریانی از فیشور درباره کتابها و شعرهایی که به زبان مادری نگارش شده است ادامه یافت. سپس اسدالله نوروزی عضو هیئت علمی دانشکده زبان و ادبیات فارسی دانشگاه هرمزگان به ارائه مطالبی درباره تفاوت های زبان با یکدیگر و زیبندگی تسلط فرزندان از دوران کودکی به زبان های مادری، ملی و دینی پرداخت.

گفتنی است در این مراسم گروه موسیقی محلی شب و تلا، گروه سرود دبستان مهرماه کرانی و کاته خوانی با اجرا و گویش محلی نوسط آیدا مختاری و سیاوش کریما به هنرنمایی پرداختند.

IMG_1536-1024x682 IMG_1548-copy-1024x706 IMG_1571-1024x737 IMG_1632-1024x682 IMG_1662-1024x682 IMG_1674-1024x682 IMG_1688-1024x682 IMG_1699-1024x682


اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 147 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 16:12

در روز چهارم مسابقات فوتبال جام یازدهم فرهاد و در دبدار نخست دو تیم نصر کهتویه و وحدت هنگویه به مصاف هم رفتند.
در نیمه اول بازی درگیرانه و فیزیکی را از جانب دو تیم شاهد بودیم و همین مزید بر علت شد تا موقعیت کمتری روی دروازه ها پیدا شود تا نیمه نخست بدون گل دو تیم به رختکن بروند.
با شروع نیمه وحدت کمی بهتر کار کرد و توانست در دقیقه ۵١ روی ضربه ایستگاهی توسط محمىد پرنور به گل نخست دست یابد.پس از گل نصر نبض بازى را در دست گرفت اما موقعیت انچنان خطرناکی را روی نوانست روی دروازه حریف بوجود بیاورد تا بازی با همان نتیجه ١ بر ٠ بسود وحدت به پایان برسد.

بهترین بازیکن این دیدار محمود پرنور از تیم وحدت هنگویه

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 120 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 14:36

Source Article from http://ladestan.com/vglizzaz.t1awrtkcczb2t.x.html
ساختمان اتفاقات بیمارستان بیرم افتتاح شد+تصاویر

لادستان – آخرين عناوين لادستان :: rss_full_edition
تهيه شده توسط مجله فرهنگی اجتماعی سرزمين لارستان (لادستان)
http://ladestan.com/skins/default/fa/{CURRENT_THEME}/ch01_newsfeed_logo.gif

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 140 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 10:12

Source Article from http://ladestan.com/vdcd9f0f.yt0kf6a22y.html
موسوی: امام جمعه جایگاهی فراجناحی دارد/ جعفرپور: درس‌های اخلاق در خطبه‌های نماز جمعه گم شده است

لادستان – آخرين عناوين لادستان :: rss_full_edition
تهيه شده توسط مجله فرهنگی اجتماعی سرزمين لارستان (لادستان)
http://ladestan.com/skins/default/fa/{CURRENT_THEME}/ch01_newsfeed_logo.gif

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 137 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 10:12

ماشاء الله خنجی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بستک در گفتگو با خبرنگار جهانگیریه اظهار داشت: طی جلسات متعددی که با اعضاء و کمیته‌های سفرهای نوروزی گرفته شد تقسیم کار خوبی در شهرستان شکل گرفت و برنامه‌های سفرهای نوروزی با صلابت خاصی کار خود را شروع کرده است.

وی اضافه کرد: مراسم تحویل سال در ورودی شهر بستک برنامه ریزی شده است که همراه با موسیقی محلی شهرستان میزبان همشهریان و مسافران نوروزی خواهیم بود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات هماهنگی سفرهای نوروزی شهرستان بستک در ادامه اظهار کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته به اولین مسافر نوروزی که وارد شهرستان شود هدیه‌ای تقدیم خواهد شد.

خنجی دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار با سادات چاه بنارد وکنچی، دیدار با خانواده شهدا، افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی و فروش سوغات محلی در شهر بستک، کوهیج، هرنگ، کوخرد، کهتویه، جناح، دهتل و همچین نمایشگاه کتاب و عکس از دیگر برنامه‌های ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی شهرستان عنوان کرد و گفت: ایجاد پایگاه راهنمایی مسافران نوروزی همچین برگزاری جنگ شادی همراه با موسیقی محلی در ایام نوروز در مجمتع آب درمانی فاریاب سنگویه و نیز تدرویه از دیگر برنامه‌های ستاد است که از مردم می‌خواهیم در این برنامه‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/ش

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 145 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 6:34

bimeh


مدیر جهاد کشاورزی لارستان خبر داد

میلاد لارستان: رئیس جهاد کشاورزی لارستان گفت: ۲۰۶ هکتار از باغ‌های لارستان و ۸ هزار و ۵۵ هکتار از زمین‌های زراعی این شهرستان زیر پوشش بیمه قرار دارد.

ئیس جهاد کشاورزی لارستان گفت: ۲۰۶ هکتار از باغ‌های لارستان و ۸ هزار و ۵۵ هکتار از زمین‌های زراعی این شهرستان زیر پوشش بیمه قرار دارد.

علی ارغون در گفت و گو با میلاد لارستان؛ بابیان اینکه در سال زراعی  ۹۳ – ۹۴، ۹ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال خسارت توسط صندوق بیمه محصولات کشاورزی به بهره‌برداران بخش کشاورزی در شهرستان لارستان پرداخت شده است، اظهار داشت: این غرامت‌ها به بخش‌های زراعت، دام و طیور، باغبانی و مرتع تعلق گرفته است.

وی بابیان اینکه از مجموع غرامت‌های پرداختی ۴ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال به بخش زراعت و ۲ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال به بخش دام و طیور پرداخت شده است، افزود: ۲ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال به بخش باغبانی و ۳۴۰ میلیارد ریال به بخش مرتع غرامت تعلق‌ گرفته است.

رئیس جهاد کشاورزی لارستان تصریح کرد: ۲۰۶ هکتار از باغ‌های لارستان و ۸ هزار و ۵۵ هکتار از زمین‌های زراعی این شهرستان زیر پوشش بیمه قرار دارند.

معاون سازمان جهاد کشاورزی فارس، با اشاره به اینکه بر اساس سهمیه ابلاغی به شهرستان لارستان کشاورزان و دامداران واجد شرایط برای دریافت تسهیلات خشک‌سالی در سال ۹۳ به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، ادامه داد: ۸۲ درصد از تسهیلات اختصاص‌یافته به لارستان به کشاورزان و دامداران پرداخت شده است.

وی بابیان اینکه سقف ضمانتی بهره‌مندی از تسهیلات مکانیزاسیون یک میلیارد ریال است، تصریح کرد: از این میزان، ۹۵۸ میلیون ریال آن برای استفاده در ۱۸ طرح اختصاص یافته است.

ارغون در پایان اضافه کرد: در سال گذشته ۲۴۷ میلیون و ۵۰ هزار ریال تسهیلات ارزان‌قیمت به کشاورزان لارستانی پرداخت شده است.


اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 149 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 0:54

ravadid


مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان خبر داد

میلاد لارستان: مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان از صدور روادید برای ۴۵۰ مسافر خارجی در فرودگاه بین‌المللی لارستان خبر داد.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان از صدور روادید برای ۴۵۰ مسافر خارجی در فرودگاه بین‌المللی لارستان خبر داد.

عباس کاشفی آشتیانی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه وزارت امور خارجه در فارس دارای دو شعبه است، اظهار داشت: یکی از این شعب در مرکز این استان و دیگری در مرکز شهرستان لارستان به ارائه خدمت می‌پردازند.

وی افزود: در دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه لارستان خدمات مختلفی در زمینه‌های کنسولی از قبیل گذرنامه، صدور روادید فرودگاهی، تأیید اسناد تجاری و تحصیلی، پیگیری امور زندانیان و رسیدگی به شکایات اتباع داخلی و خارجی، ایجاد و به‌روزرسانی بانک اطلاعات ایرانیان خارج از کشور، تسهیل تردد دیپلمات‌های ایرانی و خارجی و بررسی زمینه‌های همکاری دوجانبه استانی با خارج از کشور است.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه لارستان ادامه داد: همکاری‌های اقتصادی و تبادل اطلاعات اقتصادی مؤثر در روابط دوجانبه، مشارکت در برگزاری سمینار یا نمایشگاه‌های اقتصادی، تلاش در مورد تبادل هیئت‌های اقتصادی خارجی، تلاش در توسعه مبادلات تجاری (صادرات و واردات) با کشورهای همسایه و جذب سرمایه‌گذاری خارجی ازجمله وظائف اقتصادی نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان است.

کاشفی آشتیانی بابیان اینکه در سال جاری برای ۴۵۰ مسافر خارجی در فرودگاه بین‌المللی لارستان روادید صادر شده است، تصریح کرد: طی این مدت ۱۹۰ مورد تأیید اسناد تجاری، وکالت‌نامه، دانشجویی، ارسال مدارک هویتی در نمایندگی وزارت خارجه لارستان صادر شده است.

وی در پایان از تلاش‌ها و حمایت‌های نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه لارستان، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان و خیران لارستانی تقدیر و تشکر کرد.


اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 157 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 0:54

افتخاری دیگر از جوانان بستکی: راه یابی تیم تخصصی آموزشگاه زبان راه فردا به کنفرانس بین المللی ترکیه

پایگاه خبری جهانگيريه بستک
پایگاه خبری، جهانگیریه، شهرستان بستک، هرمزگان

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 136 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 23:17




حسین    محمدی

Source Article from http://sohbatnews.ir//post.php?id=14857
توزیع بش از ۳ تن مواد غذای بین نیازمندان در بنارویه

http://sohbatnews.ir//

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 144 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 21:18




روابط عمومي    اداره كل راه و شهرسازي لارستان

Source Article from http://sohbatnews.ir//post.php?id=14858
اقدامات راه و شهرسازی خنج برای استقبال از مسافران نوروزی

http://sohbatnews.ir//

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 131 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 21:18



انتشار در۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۲ ب.ظ

سرویس:چند رسانه ای, عناوین اصلی
بدون دیدگاه


۲۷ بازدید

Fekre-manam-bashآهنگ «فكر منم باش»/ هديه نوروزي «ايمان خرم بخت» به مخاطبان آفتاب

ايمان خرم بخت، خواننده پاپ و نام آشناي لاري به تازگي آهنگي با نام «فكر منم باش» خوانده است و به مناسبت نزديكي نوروز آن را در اختيار سايت آفتاب نيز گذاشته است.
آهنگسازي اين آهنگ همچون اكثر آثار خرم بخت كار «شجاعت شفايي» است و «عباس سليمي» ترانه آن را سروده است.

در ادامه آهنگ «فكر منم باش» را بشنويد و دانلود كنيد:

[دانلود كنيد]


http://aftablarestan.ir/wp-content/uploads/2016/03/Iman-KhorramBakht-Fekre-Manam-Bash128.mp3

ديگر آثار اين خواننده:

سوت پايانبي هدفبهترين بهانه/ نشوني/ شب باروني بي تو


ارسال نظر

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 142 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 21:18


<!–

XHTML: می‌توانید از این دستورات استفاده نمایید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

–>

کد امنیتی :

Source Article from http://larestanfarhang.ir//post.php?id=60
شهر اوز میزبان دوستداران زبان و فرهنگ لارستان

http://larestanfarhang.ir//

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 141 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 17:37



انتشار در۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲ ب.ظ

سرویس:برگزیده ها
بدون دیدگاه


۵ بازدید

مجموعه ورزشی «مرتضی سلحشور» در روستای محلچه افتتاح شد

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، فرماندار ویژه لارستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس مجموعه ورزشی شادروان مرتضی سلحشور در روستای محلچه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، مسعود راسخی معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان، آتش فراز بخشدار اوز، امام جمعه خنج و اوز، علما و روحانیون، ائمه جمعه و جماعات روستاهای بخش اوز، معتمدین، خیرین و قشرهای مختلف مردم، مجموعه ورزشی شادروان مرتضی سلحشور در روستای محلچه افتتاح و به بهره برداری رسید.

N33w-Image

در آیین افتتاح این سالن ورزشی، فرماندار ویژه لارستان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین منطقه اوز در سخنانی تصریح کرد: خیرین منطقه لارستان بزرگ بدون هیچ توقعی از مسئولین شهرستان  به کارهای عام المنفعه می پردازند و همواره در ساخت و سازها  به کمک دولت می آیند و در توسعه، رشد و پیشرفت شهر و روستای خود همت می نمایند.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس هم خاطر نشان کرد: خدا را شکر مردم و دولت با هم و در کنار هم در راستای پیشرفت و توسعه کشور حرکت می کنند که جای بسی افتخار است.

رحمانی گفت: در احترام به کار زیبای خیراین مجموعه ورزشی بنده خود را مکلف دانستم در این مراسم حضور پیدا کنم که از این بابت بسیار بسیار خوشحالم و از خیر این سالن ورزشی و سایر خیرین محلچه،بخش اوز و منطقه لارستان تشکر می کنم.

وی در ادامه تاکید کرد: انشاالله این مجموعه ورزشی باعث شود که جوانان و نوجوانان این روستا و روستاهای همجوار در آن به ورزش بپردازند و در عرصه های مختلف ورزشی بدرخشند و افتخارات زیادی را به ارمغان بیاورند.

حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس هم در سخنانی  ورزش کردن در زندگی را باعث شادابی روح و طراوت جسم خواند و بیان داشت: با ورزش، انسان از روحی با نشاط برخوردار می‏ شود و روح با نشاط، بدن را سرشار از طراوت و شادابی می‏ سازد و البته بدن سالم هم، روح و جان را در دست‏یابی به مدارج کمال یاری می‏ رساند.

وی در ادامه سخنانش مقداری تجهیزات ورزشی را برای سالن چند منظوره شادروان سلحشور محلچه  اختصاص داد.

سخنرانی بخشدار اوز، امام جمعه محلچه، دهیار و رییس اداره ورزش و جوانان اوز، قرائت شعر و مقاله و تجلیل از خیر این پروژه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است مجموعه ورزشی شادروان مرتضی سلحشور در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال توسط خیر مرتضی سلحشور در روستای محلچه ساخته شده است.

اضافه می گردد که این سالن ورزشی دارای سکو، اسکوربورد، ،جایگاه VIP و خبرنگاران، رختکن، حمام و سرویس بهداشتی، نمازخانه، اتاق ناظران و داوران و غیره می باشد.


اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 240 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 16:17

ایمن سازی محور های حوزه استحفاظی راه و شهرسازی گراش جهت استقبال از مسافران نوروزی

پایگاه خبری تحلیلی صحبت نو – آخرين عناوين صحبت لارستان :: نسخه کامل
تهيه شده توسط پایگاه خبری صحبت نو
http://www.sohbateno.ir/skins/default/fa/normal01/ch01_newsfeed_logo.gif

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 140 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 16:17